ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

درباره ایتالیا و زندگی در این کشور

درباره ایتالیا و زندگی در این کشور

ایتالیا بی شک یکی از پر ابهت ترین و زیباترین کشور های اروپایی با پیشینه تاریخی فوق العاده زیادی در جنوب اروپا می باشد .روم معروف ترین و تاریخی ترین شهر ایتالیا و پایتخت آن می باشد . این کشور متشکل از یک  شبه جزیره و دو جزیره سیسیل و ساردنی است . البته کشور های واتیکان و سان مارینو در دل این کشور می باشند .

ایتالیا عضو اصلی اتحادیه اروپا و با واحد پولی یورو  می باشد که مردم این کشور با زبان ایتالیایی صحبت می کنند . ایتالیا پنجمین کشور اروپا و بیست و سویمن کشور جهان از نظر جمعیت می باشد . آب و هوای معتدل و چهار فصلی دارد  و هر ساله گردشگران زیادی به این کشور وارد می شوند و صنعت توریسم به عنوان یکی از صنایع پر درامد این کشور به حساب می آید . البته ایتالای یک کشور صنعتی است و به جز توریسم در صنایع  فلز کاری ، کشتی سازی ،  خودرو ، ماشین های صنعتی ، نساجی ،  منسوجات ، مواد شیمیایی و پتروشیمی ، صنایع اتمی ، مواد غذایی ، جنگ افزار و همچنین تولید صنایع کشاورزی همچون گندم ، جو ، سیب زمینی ، چغندر قند ، ذرت و یا تولیدات دامی همچون گوشت گاو ، گوسفند ،  خوک ، ماهی  و... بسیار شهرت دارد .

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.