ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

مراسم کریسمس در اسپانیا قسمت 1

مراسم کریسمس در اسپانیا

سال جدید میلادی در همه کشور هایی که سال میلادی را تقویم خود قرار داده اند دارای سنت ها و روش های خاص خود بوده و شور و هیجان هر کشور با کشور ها ی دیگر متفاوت می باشد . کشور زیبا و با وقار اسپانیا نیز هر ساله سال نو میلادی را جشن گرفته و برای آن برنامه ها و مراسم ویژه ای دارند .

اسپانیایی ها کریسمس را Navidades می نامند  و ایام کریسمس و جشن انها از بین 24 دسامبر تا 6 ژانویه به طول می انجامد . مردم اسپانیا علاقه زیادی دارند تا این روز ها را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کرده و افرادی هم در شهر ها و کشور های دیگر مشغول به کار و یا فعالیتی می باشند برای این روزها به پیش خانواده خود باز می گردند و در کنار آنها سال جدید را آغاز می کنند . برای اسپانیایی ها کریسمس نوعی جشن مذهبی می باشد و این جشن با مراسم مذهبی و دعا خواندن همراه است . اما به هر حال این ایام نه تنها برای خود اسپانیایی ها و سایر کشور های با تقویم میلادی دارای حس و حال خوب و جشن های مختلف است که افرادی هم که در این کشور ها و اسپانیا زندگی  و فعالیت می کنند هم با این لذت ها همراه خواهند شد.

در روزه 22 دسامبر اسپانیایی ها با برگزاری لاتاری های بزرگ و اعلام نتایج آن در جراید ، تلویزیون و رادیو در واقع کریسمس برای مردم اسپانیا آغاز شده است . مراسم لاتاری موسیقی سنتی و خاص خود را دارد و با پخش این آهنگ در واقع اعلام می شود که کریسمس در راه است .

برای مطالعه ادامه مطلب سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

travel.sahelaftab.com

 02188656892

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.