ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

!!!!گردش در اروپا!!!!

گردش در اروپا

نامه شنگن و امضاء آن در بین بیشتر کشور های اروپا به حال و هوای توریستی و گردشگری در اروپا جان دیگری داد به شکلی که توجه به این موضوع که نیازی به تهیه روادید اضافی و دریافت اجازه نامه برای سفر به دیگر کشور های اروپایی نیازمند طی مراحل سخت و مجددی نمی باشد باعث شد که سیل جمعیت تنوع طلب گردشگر راهی این قاره کهن شود .

هر یک از کشور های اروپایی در نوع خود دارای جاذبه های گردشگری فراوان و دیدنی های بی نظیری هستند و نمی توان به راحتی از بین این همه جاذبه یک تا چند عنوان را به عنوان بهترین مکان ها برای گردشگران نام برد بخصوص اینکه سلایق و علایق در بین همه یکسان نیست و هر فرد با نگاه خود و اندیشه خود بهترین ها را گزینش می کند .

در ادامه این بحث شهر هایی که از نظر گردشگران بیشترین طرفدار را دارند با هم مرور می کنیم :

-         آکروپلیس یونان

آکروپلیس یکی از زیباترین آثار بر جای مانده تاریخی در شهر آتن کشور یونان می باشد . البته در یونان آکروپلیس دیگری  هم وجود دارد ولی ابهت و عظمت این سازه به قدری است که این نام اختصارا وقتی برده می شود همه به یاد آکروپلیس مورد نظر ما خواهند افتاد  . این بنا 5 قرن قبل از میلاد مسیح ساخته شده  در میزاث جهانی یونسکو هم ثبت شده و به عنوان یکی از بهترین بناهای کلاسیک از نوع معماری در جهان و اروپا محسوب می شود . در مرکز این سازه بنایی متعلق به معبد پارتنون وجود دارد  که در معنی یونانی یعنی محل اقامت باکره ها و به احترام آتنا خدای نگهبان شهر ساخته شده است و از احترام زیادی برخوردار می باشد .

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.