ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

اخذ اقامت پرتغال:96.8.7

اخذ اقامت پرتغال:

شهر های دیدنی پرتغال

پرتغال یکی از مدرن ترین و زیباترین کشور های جهان و اروپا می باشد که به دلیل خطوط ساحلی حیرت انگیز و جاذبه های گردشگری فوق العاده و منحصر به فرد هر روز بر میزان محبوبیتش افزوده می شود و هر سال از سال قبل جمعیت گردشگر بیشتر وارد این کشور می شوند تا با جاذبه های گردشگری و میراث غنی باستانی این کشور بیشتر آشنا شده و از نزدیک شاهد فرهنگ و مهمان نوازی پرتغالی ها باشند . پرتغال تنها به شهر لیسبون به عنوان پایتخت تمام عیار گردشگری این کشور محدود نمی باشد. در همه گوشه و کنار این کشور دوست داشتنی آثار باستانی و تاریخی و هنری بی شماری است که می تواند هر گردشگری را محو خود کرده و خاطرات او را تبدیل به بهترین ها بکند .

در هنگام مسافرت به پرتغال به یاد داشته باشید که می توانید از همه امکانات و زمان خود به خوبی برای بازدید همه مناطق این کشور استفاده نمایید پس برنامه ای دقیق تر داشته باشید  تا بتوانید مناطق بیشتری از این کشور را بازدید کنید . در زیر به تعدادی از شهر ها و مناطق دیدنی این کشور اشاره خواهیم کرد که امیدواریم بتوانند در برنامه شما جایی پیدا کنند .

لیسبون (Lisbon)

لیسبون به عنوان پایتخت کشور پرتغال می باشد .تلفیق هنر کهن و باستانی با هنر امروزی این شهر را به یک موزه دیدنی مبدل کرده است . لیسبون بر روی بلندی ساخته شده و در هر منطقه این شهر که بروید مناظر دیدنی بسیاری در انتظار شما هستند .

لیسبون شهری پر جنب و جوش و شاد است و فروشگاه های این شهر همیشه غرق خریدار است . انواع کلیساها و بناهای دیدنی با سبک معماری متفاوت ولی اغلب گوتیک ، کافه ها و رستوران های متنوع با طعم غذاهای دوست داشتنی محلی و سنتی این شهر را از دست ندهید . لیسبون می تواند برای شروع مسافرت شما به کشور پرتغال آغازی عالی باشد . در کوچه پس کوچه های این شهر به پیاده روی بپردازید و با مردم این کشور بیشتر آشنا شوید و هنر آنها را با چشم ببینید .

برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت پرتغال در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

travel.sahelaftab.com

 02188656892

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.