ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

اخذ اقامت پرتغال:96.8.3

اخذ اقامت پرتغال:
شمال پرتغال بهتر است یا جنوب آن

سفرهای خارجی بخصوص وقتی می خواهید شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید همیشه حساسیت خود را دارند . بخصوص برخی از کشور ها آنقدر جاها و شهر های دیدنی دارند که برای اینکه کدام قسمت آن را در برنامه سفر داشته باشید سر در گم خواهید شد  و پرتغال یکی از این کشور ها است . برای سفر به پرتغال اول باید مشخص کنید از سفر خود چه هدفی دارید.غذای خوب ، فرهنگ عالی ، سواحل زیبا  و … را مشخص کنید و با ما برای این انتخاب همراه باشید .

سواحل جنوب پرتغال بسیار شهره هستند مانند Algarve و Alentejo که از دیدنی ترین سواحل این کشور می باشند  پس افرادی که علاقه به سواحل زیبا دارند باید  جنوب پرتغال را انتخاب کنند .البته در شمال پرتغال هم سواحل خوبی وجود دارد  اما شن و ماسه های سفید  و نرم مخملین ، مرداب های دریایی دیدنی و عجیب و غریب و آب های شفاف و فیروزه ای را فقط در جنوب این کشور می توانید بیابید .

هر چند در نگاه اول شمال پرتغال از نظر زندگی شهری بهترین نباشد  و هر چند خانه های رنگارنگ و دیدنی پورتو و خیابان های زیبای سنگ فرش شده لیسبون پایتخت پرتغال  برای داشتن پیاده روی و گشت و گذار پیاده بسیار عالی هستند و با گذشت هزاران سال همچنان فرهنگ  و تاریخ مردم پرتغال را به خوبی حفظ کرده اند ولی اگر به دنبال راحتی بیشتر هستید جنوب پرتغال را انتخاب کنید ، در جنوب کافه های خیابانی بیشتری وجود دارند که می توانید در حال سرو صبحانه طلوع خورشید را تماشا کنید .

تجربه غذاهای پرتغالی را بهتر است در شمال پرتغال امتحان کنید زیرا در این قسمت بیشتر غذاهای ملی پرتغالی پخت می شود  ، در جنوب پرتغال انواع رستوران های اروپایی وجود دارد  و به در افرادی می خودر که ذائقه غذایی خود را نمی خواهند تغییر دهند .

اما شمال پرتغال محل انواع آثار تاریخی و  بناهای دیدنی این کشور می باشد . هر چند متاسفانه در سال 1755 میلادی به دلیل زلزله ای که اتفاق افتاد قسمت مهمی از این آثار در لیسبون از بین رفت  ولی قسمت شمال پرتغال دست نخورده تر باقی ماند  و به همین دلیل در این قسمت می توانید به راحتی  بناهای تاریخی قرن نهمی  را مشاهده نمایید .

از نظر آب و هوایی بسته به خودتان انتخاب می تواند متفاوت باشد . اینکه عاشق سرما باشید و یا عشق ساحل و گرما . در شمال پرتغال آب و هوای گرمتری حاکم است  و در جنوب این کشور هوا سردتر است .

حال با توجه به گفته های بالا تصمیم خود را برای سفر به پرتغال ساده تر بگیرید .

برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت پرتغال در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

travel.sahelaftab.com

 02188656892

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.