ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

اخذ اقامت اسپانیا:96.7.22

اخذ اقامت اسپانیا:
تفاوت گردشگری درمانی و گردشگری سلامت:

شکی نیست که اسپانیا تبدیل به مقصد لوکس و منحصر به فرد گردشگری سلامت در دنیا شده است.

اما لازم است در این جا تفاوت بین گردشگری سلامت و احیا را با گردشگری پزشکی ، دارویی و تخصصی بیان کنیم:

ابتدا لازم است شاخه های گردشگری سلامت و درمان به تفکیک از نظر اسم کاملاً تشریح شود:

1- گردشگری  پزشکی، دارویی وتخصصی و جراحی:

در این حیطه از صنعت گردشگری هدف اصلی گردشگر سفر به دیگر نقاط دنیا جهت بهره مندی از مزایای خاص کشور دوم از قبیل تخصص، تکنولوژی برتر، هزینه های اقتصادی تر، کیفیت خدمات خاص و یا جراحی های زیبایی می باشد. در حقیقت افرادی که در جستجوی خدمات با سرعت بالاتر و هزینه های پایین تر هستند یا صرفاً به دلیل اینکه در کشور مقصد موارد مشابه زیادی زیادی درمان شده اند ، اقدام به سفر درمانی می کنند.

تمامی مراکز خدمات درمانی یا ار گان های خصوصی و نیمه خصوصی و یا دولتی که در صنعت گردشگری درمانی سهیم هستند، توسط نهادهای بین المللی نظیر JCI رتبه بندی شده اند و فرآیند درمان در آنها بصورت کاملاً مهندسی شده طراحی و محاسبه می شود.

2-گردشگری مبتنی بر سلامت، احیا، SPA وتمدد اعصاب :

هدف اصلی مشتاقان گردشگری سلامت در حقیقت فاصله گرفتن از محیط کار و تبعاً استرس، تنش های عصبی و روانی است. می توان گفت که در این روش تندرستی و سلامت روانی اصلی ترین هدف است. افراد در این روش با تمدد اعصاب و استفاده از روش های درمانی مبتنی بر اصول پیشگیری و کنترل نظیر کنترل و پیشگیری  از عصبانیت در صدد آن هستند که وضعیت عمومی سلامتی خود و نتیجتاً کیفیت زندگی خویش را ارتقا بخشد.

 


برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

travel.sahelaftab.com

 02188656892

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.