ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

اخذ اقامت پرتغال:96.7.18

اخذ اقامت پرتغال:

 

حمل و نقل عمومی و شهری در پرتغال

پرتغال یکی از زیباترین کشور های اروپای غربی است که به دلیل داشتن میراث تاریخی منحصر به فرد و پیشینه فرهنگی و هنری، مردم مهمان نواز و خون گرم و سواحل رویایی با ماسه های رنگی در دنیا زبانزد می باشد. این کشور بخصوص از زمانی که به جمع کشور های عضو اتحادیه اروپا پیوست پیشرفت های خیره کننده ای داشته و توانسته خود را به عنوان یک کشور پیشرو در بسیاری از زمینه های معرفی نماید. دانشگاه ها، خدمات اجتماعی و رفاهی، خدمات مهاجرتی و سرمایه گذاری، خدمات بهداشتی، خدمات شهری و عمومی و … همه باعث رشد فوق العاده این کشور شده است. اما حمل و نقل عمومی و شهری پرتغال یکی دیگر از دلایل پیشرفت و الگو بودن این کشور در بسیاری از کشور های دنیا میباشد. 
سیستم حمل و نقل هوایی

در حال حاضر سه فرودگاه بزرگ بین المللی در کشور پرتغال و در شهر های لیسبون، پورتو و فارو واقع شده است. برای رسیدن به پرتغال از هر نقطه دنیا که باشید می توانید به راحتی به فرودگاه بین المللی و جدید لیسبون دسترسی داشته باشید. به جز این سه فرودگاه تعداد زیادی فرودگاه کوچک دیگر در پرتغال وجود دارد که برای حملو نقل داخلی این کشور ساخته شده اند. در تمامی فرودگاه ها چه بین المللی و چه داخلی ایستگاه های فراوانی از تاکسی و اتوبوس قرار دارد که به راحتی مسافرین را به همه جای شهر و در کمترین زمان انتقال می دهند. شرکت هواپیمایی ملی پرتغال با نام تی ای پی (TAP) شناخته می شود.

برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت پرتغال در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

estate.sahelaftab.com
02188656892

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.