ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

اخذ ویزا و اقامت در یونان


اخذ ویزا و اقامت در یونان
ویزای توریستی شنگن

ویزای توریستی شنگن  بصورت کوتاه مدت و مربوط به افرادی است که قصد مسافرت به کشور یونان را داشته  و یا بیشترین مدت اقامت آنها در اتحادیه اروپا در یونان خواهد بود و باید بلیط رفت و برگشت خود را از هواپیمایی یونان(ایژن) خریداری نمایند.

برای دریافت ویزای کوتاه مدت مسافرتی یا توریستی یونان با فرد مصاحبه ای در سفارت یونان انجام می شود و تنها خود فرد است که باید پاسخگوی سئوالات مصاحبه باشد . اولین قدم برای درخواست ویزا تکمیل فرم تقاضای روادید می باشد که برای تکمیل فرم تقاضای روادید یونان باید به سایت سفارت یونان مراجعه شود . این فرم باید  برای هر فرد بصورت جداگانه و حتی برای کودکان همراهتان هم باید فرم را تکمیل نمایید .

ویزای بلند مدت توریستی و یا مولتیپل

افرادی که در حوزه کشور های اتحادیه اروپا و شنگن رفت و آمد داشته اند و یا زیاد نیاز دارند که رفت و آمد کنند معمولا درخواست ویزای توریستی بلند مدت و یا مولتیپل می دهند. این ویزا بصورت بلند مدت از 6 ماه تا 4 سال صادر می شود و بیشتر مربوط به افرادی است که صاحب شغل تجارتی و یا مدیر عامل شرکت هایی هستند که مبادلاتی با کشور یونان دارند و بسته به نوع فعالیتشان و نظر کنسول وقت صادر می شود .

مولتیپل بودن این ویزا برای این منظور است که فرد می تواند در سایر کشور های دیگر هم که در حوزه کشور های شنگن می باشند رفت و آمد نماید و البته به دلیل اینکه این ویزا را از سفارت یونان دریافت می کنند باید مقصد اولیه آنها خود کشور یونان باشد و از این کشور به سایر کشور ها مسافرت نمایند .

 

برای  مطالعه ادامه مطلب به سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.