ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

شرایط مهاجرت به استرالیا

شرایط مهاجرت به استرالیا

1-    مهاجرت تحصیلی به استرلیا

ویزا استرلیا توسط شرکت های بریتانیایی صادر می شود و دولت این کشور در حوزه ویزا وارد نمی شود .هزینه صدور ویزا استرلیا بسیار کم و در مواقعی هم رایگان انجام می شود . اما ویزای دانشجویی استرلیا قوانین و مقررات سفت و محکمی دارد  که در صورت تخطی از این مقررات به سادگی ویزا باطل خواهد شد . از جمله این شرایط و مقررات می توان به موارد زیر اشاره نمود :

·        دانش آموزان این کشور باید بصورت دوره ای حضور و غیاب شوند  و  بصورت  معتبر برای دوره انتخاب مطالعه ثبت نام نمایند .

·        دانش آموزان در این کشور حق کار ندارند . آنها باید ابتدا مطالعات خود را آغاز و سپس برای حقوق کار این هم نهایتا 20 ساعت کار در هفته اقدام نمایند .

·        دانش آموزان باید در آموزش و پرورش کشور استرلیا  برای 12 ماه اول ثبت نام انجام دهند .

·        آدرس محل سکونت دانش آموزان باید نهایتا ظرف مدت 7 روز  به ارائه دهنده های آموزش تحویل داده شود و در صورت تغییر هم باید نهایتا در همین مدت 7 روز تغییر آدرس اعلام شود .

 

2-    مهاجرت کاری به استرلیا

برای مهاجرت کاری به استرلیا  سیستمی توسط این دولت طراحی شده  که امتیاز مهاجرت به این کشور توسط وزارت مهاجرت به استرلیا و حفاظت مرز ها بررسی می شود .  محاسبه این ارزیابی در واقع نشان می دهد که شما با چه اندازه واجد صلاحیت و شرایط لازم برای سفر به استرلیا و کار در این کشور بوده و در صورت پذیرش برای کار تا چه حد مهارت و توانایی دارید . در صورتیکه موفق شوید امتیاز لازم را داشته باشید ویزای کار برای شما تضمین خواهد شد . البته این سیستم فقط برای افراد دارای تخصص و تحصیلات عالیه تعبیه نشده است و به دنبال حداقل های لازم در افراد متقاضی کار در این کشور می باشد .

البته این موضوع که هر چه توانایی بالاتر و رزومه بهتری داشته باشید و در واقع نیروی ماهر تری باشید دریافت ویزا و پذیرش ساده تری خواهید داشت را نمی توان منکر شد . ولی بهترین شرایط برای دریافت ویزای کار در کشور استرلیا مطابق شرایط لحاظ شده در ذیل می باشد :

·         در زمان ارسال درخواست بهتر است سن شما زیر 50 سال باشد

·         توانایی و تسلط لازم را به زبان انگلیسی باید داشته باشید و حداقل نمره مورد قبول در آزمون آیلتس را دریافت نموده باشید .

·         در هنگام درخواست کار به عنوان فردی متخصص و ماهر باید متناسب به توانایی و مهارت و صلاحیت خود  و شغل های مورد تسلط خود در فهرست مشاغل  درخواست خود را تکمیل نمایید .

·         بهتر است بدانید توسط دولت استرلیا از شما در خصوص شغل هایی که ادعای تسلط و تخصص آن را دارید تستی به عمل خواهد آمد و توانایی شما ارزیابی خواهد شد که این ارزیابی با توجه به شغل اعلام شده متفاوت خواهد بود و شرایط خاص خود را دارد .

·         گواهی سلامت عقلی و جسمانی شما باید توسط یک پزشک معتبر دریافت شده و ارائه گردد .  این موضوع باید برای دولت استرلیا محرز شود .حتی شما مورد ارزیابی شخصیتی هم قرار خواهید گرفت و این موضوع توسط متخصصین این حوزه در استرلیا باید تایید شود .

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.