ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

اخذ اقامت پرتغال:96.8.9

اخذ اقامت پرتغال:

شهر های دیدنی پرتغال

دره دورو (douro Valley)

رودخانه دورو دو کشور پرتغال و اسپانیا را در می نوردد. این رودخانه که به دلیل ساخت 8 سد در مناطق مختلف آن اکنون کمی آرام شده از مناطق دیدنی هر دو کشور به شمار می رود . زمین های کشاورزی باغ های بسیار زیادی در اطراف این رودخانه دیده می شوند و از جذابیت های آن وجود دره ها و تپه هایی در اطراف این رودخانه می باشد . اطراف این رودخانه واقعا زیباست و با آنچه که از برخی رودخانه ها سراغ داریم کاملا متفاوت است.

 این رودخانه همانند یک جاده از بین کوه ها  عبور می کند و مناظر فوق العاده دیدنی را بوجود می آورد . بر روی این رودخانه با کرایه کردن قایق و گذر از بین کوه ها و باغ ها ی اطراف حسابی لذت خواهید برد  . مناطق دست نخورده اطراف با دره دورو تکمیل می شود . دره دورو در واقع دره ای است پر نعمت برای مردم این منطقه . در این دره چندین هزار درخت انگور هر ساله با بهره فراوان عرض اندام می کنند .انگور این منطقه بیشتر برای کارخانه مشهور پورت ارسال می شود .  تاکستان های روی تپه ها دارای نام های مشهور و جالبی هستند .

اوبیدوس (Obidos)

در استان استرمادورا دهکده ای وجود دارد که به دلیل استحکام فراوان به خاطر دژ ها و قلعه های زیاد شهرت دارد . حتما دلیلی باید باشد که این دهکده اینقدر مورد نظر ملکه های پرتغالی بوده است . دهکده ای خیره کننده  و زیبا که حتما شما هم با یک بار دیدن آن عاشقش خواهید شد .

اوورا (Evora)

اوورا دهکده ای در شهر اوورا پرتغال و ثبت شده در آثار جهانی یونسکو می باشد و برای طی مسافتی 5 مایلی به صورت پیاده و لذت بردن از مناظر بکر اطراف بسیار عالی است .  در این دهکده آثار فراوان دیگری هم وجود دارد مانند کاپلا دا اوسوس که سردابه ای شوم بوده است .

همه شهر ها و دهکده های پرتغال در نوع خود دیدنی و جذاب هستند. با سیاحتگران ساحل آفتاب به عنوان مجری اصلی سفر های توریستی و اقامتی پرتغال برای مسافرت با این کشور همراه باشید .

برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت پرتغال در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

travel.sahelaftab.com

 02188656892

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.