ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

اخذ اقامت اسپانیا96/8/8

اخذ اقامت اسپانیا:

چشم انداز سرمایه گذاری در اسپانیا

صحبت از 2.8 میلیون نفر سکنه قانونی خارجی در اسپانیا و یا افزایش روز افزون این تعداد سکنه در اسپانیا نیست، صحبت در خصوص این است که اسپانیا به یکی از اصلی ترین مقاصد سرمایه گذاری بخصوص در حوزه املاک و مستغلات در دنیا مبدل شده است.

به پیش بینی وازرت گردشگری کشور اسپانیا بیش از یک میلیون خارجی  در شش سال آینده در سواحل اسپانیا ساکن خواهند شد و این انتظار حتی وجود دارد که تعداد این ساکنین تا سال 2025 بیشتر هم بشود.

عوامل طبیعی و فرهنگی

  • داشتن سبک زندگی رویایی یک خواسته برای بسیاری از مردم در اغلب نقاط دنیا است بخصوص اینکه در برخی از مناطق دنیا نبود شیوه زندگی سالم ، شرایط نا امن اجتماعی و هتک حرمت های زیاد باعث زندگی سختی برای مردم شده است.
  • اسپانیا دارای برخی از سواحل خیره کننده و حومه های شهری فوق العاده دیدنی و نفس گیری است که همه سلیقه ها را شامل می شود. گلف، اسکی، ورزش های ابی، زندگی ساحلی و سایر موارد دیگر چیز هایی است که باعث می شود خارجی ها بخصوص از زندگی خود دراین کشور لذت ببرند.
  • در اسپانیا و به ویژه در جنوب اسپانیا آب و هوایی بسیار مطبوع و عالی ای حاکم است که به ساکنین اجازه انواع فعالیت ها و سرگرمی ها را در فضای باز می دهد.
  • زیر ساخت های کشور اسپانیا در جهان نمونه است و تمامی استاندارد های اروپایی از جمله خدمات پزشکی و اجتماعی مناسب در این کشور به وفور یافت می شود.
  • دسترسی به اسپانیا از تمامی راه های هوایی، دریایی، زمینی و ریلی امکانپذیر است و این راه های ارتباطی باعث سهولت رفت و امد و دسترسی به سایر مناطق اروپایی شده است.

برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

estate.sahelaftab.com
02188656892

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.