ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

اخذ اقامت پرتغال:96.8.6

اخذ اقامت پرتغال:


دولت پرتغال به دنبال برگزاری همایشی در شیراز  و مشهد به منظور معرفی منطقه گردشگری کشکایش به عنوان محلی فوق العاده برای سرمایه گذاری و گردشگری سلامت ایرانیان می باشد .

به گزارش خبرگزاری مهر / کشکایش  یک دهکده کوچک گردشگری  و از زیر مجموعه های شهر لیسبون پایتخت پرتغال می باشد که به دلیل بهره مندی از آب و هوای  مناسب  ، طبیعت بکر  و سواحل گردشگری  بی نظیر ظرفیت های بالایی برای گردشگری و تفریح دارد . این منطقه بخصوص مناسب افرادی است که به دنبال گردشگری سلامت در مناطق تفریحی می باشند .

عبور رودخانه تاگوس از این منطقه که از اسپانیا سرچشمه می گیرد  جذابیت این منطقه را افزون کرده است . این دهکده بسیار تمیز و پاکیزه می باشد و همین عامل دلیل دیگری است برای مورد توجه قرار گرفتن بیشتر این منطقه . این منطقه مورد توجه مردم پرتغال  و سایر کشور های دیگر جهان بخصوص برزیل ، فرانسه و … شده است .

وجود خانه های رنگارنگ در کنار هتل ها ، هاستل ها و منازل مسکونی  با تزئینات جالب در سواحل این منطقه  و با دریایی به رنگ آبی روشن  با سواحل ماسه ای سفید و طبعتی سبز  و با وجود سایر دیدنی هایی  همچون موزه های این منطقه همه آماده پذیرایی از شما در یک تعطیلات بی نظیر می باشند .

کشکایش همه موارد مورد نظر یک گردشگر را در دل خود جای داده است . در این منطقه کیوسک های اطلاع رسانی گردشگری زیادی هم در نظر گرفته شده است . در این کیوسک ها می توانید هر سئوالی دارید بپرسید و نقشه منطقه و کشور پرتغال را هم دریافت نمایید.

این کیوسک ها حتی بروشور هایی حاوی اطلاعات  و تورهای گردشگری به مسافران می دهند . برای رسیدن به این منطقه معمولا از لیسبون  و از طریق قطار باید اقدام کرد که حدودا نیم ساعت تا لیسبون فاصله دارد  و در منطقه نزدیکی به لیسبون قرار دارد .

خود مردم پرتغال که در لیسبون زندگی و یا کار می کنند آخر هفته های خود را به  کشکایش برای تفریح می روند . البته هدف تشکیل این منطقه هم همین بوده. ری دی کارلوس یکی از پادشاهان پرتغال بوده که این منطقه را برای تفریح خود و خانواده احداث کرده است  و در حال حاضر هم مجسمه او در مرکز این منطقه وجود دارد .

برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت پرتغال در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

travel.sahelaftab.com

 02188656892

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.