ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

اخذ اقامت اسپانیا:96.7.29

اخذ اقامت اسپانیا:
شرایط تحصیل در اسپانیا

دوره های تحصیلی و مدارک مرتبط با آنها

پس از طی یک دوره 2 تا 3 ساله در مراکز آموزش عالی و دانشگاه های کشور اسپانیا به فارق التحصیلان مدرک Estudios de Primer Ciclo Arquitecto Tecnico, Diplomatura, Ingenierias Tecnicas اعطا خواهد شد .

با دریافت مدرک بالا دانشجو در یک دوره 2 ساله دیگر می تواند ادامه تحصیل داده و دروس قبلی را بصورت تخصصی بگذراند و جزئیات تخصصی تری را در خصوص رشته تحصیلی قبلی دریافت نماید . با پایان این دوره به دانشجو مدرک Arquitecto , Licenciado یا Ingeniero اعطا خواهد شد .

اما مدرک دکترا یا Tercer Ciclo به دانشجویایی اعطا خواهد شد که با پیش نیاز دوره قبلی دوره دکترا را آغاز کرده و در دو دوره و مجموعا 5 سال بتوانند دروس ارائه شده را بگذرانند. دو دوره یاد شده شامل یک دوره 2 ساله برای گذراندن دروس تخصصی  و یک دوره 3 ساله برای گذراندن دروس پژوهشی و پایان نامه و نهایتا دفاع از آن می باشد . البته ابتدا باید دوره دو ساله تکمیل شود و چنانچه اساتید با صلاحیت دانشگاه توانایی دانشجو را بسنجند و تایید نمایند دانشجو می تواند دورس دوره سه ساله را بگذراند . پایان نامه مورد ارائه نیز باید توسط اساتید مربوطه تایید شود تا رسما فعالیت پژوهشی دانشجو آغاز شود .

‌ارزش مدارک تحصیلی

در دوره های دو تا سه ساله ابتدایی ورود به دانشگاه ها ، مدارس عالی فنی و مجتمع های آموزش عالی دولتی کشور اسپانیا که با اتمام آن مدرک Estudios de Primer Ciclo به دانشجو اعطا می شود ، وزارت آموزش عالی کشور اسپانیا این مدرک را مدرک معتبرکاردانی ارزشیابی می کند .

مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم کشور اسپانیا با طی 4 سال تحصیل در تمام دانشگاه ها و مجتمع های آموزش عالی و هنرهای زیبا می باشد .

با 5 سال تحصیل در دانشگاه ها و مجتمع های آموزش عالی و هنر های زیبا در اسپانیا وزارت علوم این کشور مدارک Estudios de Segundo Ciclo, Licenciaturas در صورت ارائه رساله پایان آموزشی کارشناسی ارزشیابی خواهد شد .

در صورت ارائه پایان نامه و گذراندن 120 واحد درسی در اروپا و دفاع از پایان نامه مدرک مورد تایید وزارت علوم اسپانیا کارشناسی ارشد خواهد بود .

مدرک Tercer Ciclo گذرانده شده در همه دانشگاه ها ، مراکز آموزش عالی و مجتمع های  هنر های زیبای کشور اسپانیا توسط وزارت آموزش عالی اسپانیا دکترا تایید خواهد شد البته مشروط به اینکه مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد معتبر ارائه شود .

 برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

travel.sahelaftab.com

 02188656892

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.