ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

اخذ اقامت اسپانیا:96.7.25

اخذ اقامت اسپانیا:
اسپانیا تا سال 2020 پذیرای چه مقدار سفر مبتنی بر گردشگری سلامت و درمان خواهد بود؟

چکیده: با همکاری بخش خصوصی، (Spain Cares) اسپانیا می بایست تا سال 2020 تعداد گردشگر مبتنی بر سلامت و یا درمان خود را تا 2 برابر افزایش دهد.

براساس اظهارات رئیس بخش گردشگری سلامت و درمان آقای  اینیگو والکاناراس( Inigo Valcaneras) با همکاری وزارت صنعتی اسپانیا با بخش گردشگری سلامت و درمان و با احتساب روند رو به رشد فعلی، اسپانیا تا سال 2020 می بایست حداقل حائز رتبه 3 در بین پرچمداران صنعت گردشگری سلامت، درمان قرار گیرد. در حقیقت این تلاش مستمری است تا اسپانیا فاصله خود را با کشورهای جنوب شرق آسیا نظیر تایلند و سنگاپور یا در اروپا نظیر آلمان به حداقل رسانده و از آنها پیش گیرد. وی همچنین افزود ظرفیت و پتانسیل های بالفعل اسپانیا با مساعدت وزارت صنعت و توریسم این کشور در آینده ای نزدیک بسیار محسوس تر، رقابت پذیر تر و قدرتمند تر خواهد بود.

  به منظور دستیابی به این مهم چندین بخش تشکیل یک هم افزایی(Synergy) داده اند. اهم این بخش ها عبارتند از:

  • بنیاد EOI در اسپانیا( بنیاد صنعت اسپانیا)
  • دپارتمانهای مختلف وزارت گردشگری اسپانیا
  • بخش خصوصی اعم از شرکتهای ارائه کننده خدمات درمانی و مسافرتی

ما حصل این همکاری انعقاد 2 موافقت نامه در راستای جذب هر چه بیشتر گردشگر خارجی نیازمند به مراقبت های پزشکی، درمانی و سلامت از یک سو و از طرف دیگر افزایش درآمد حاصله و اشتغال زایی تخصصی برای کشور اسپانیا خواهد بود.

به گفته سخنگوی وزارت گردشگری اسپانیا خانم ایزابل بورگو( Isabel Borrego) این اقدام در جهت تحقق بخشی به برنامه های راهبردی این وزارتخانه در خصوص تنوع بخشی در ارائه خدمات گردشگری صورت پذیرفته است.

از نتیجه های بدست آمده در بلند مدت می توان به مجموعه ای از مشتریان خاص اشاره کرد که به دنبال خدمات بسیار با کیفیت می گردند اشاره کرد.

270 میلیون یورو سرمایه گذاری فقط در بخش بازاریابی فاز نخست اجرایی پروژه مطرح شده به تخصیص بودجه 270 میلیون یورویی صرفاً جهت بازاریابی و تبلیغات (Marketing and Advertisement) اشاره کرد. ( فقط برای 2 سال آینده) در این کارزارهای تبلیغاتی (Campaigns) که در کشورهای انگلستان، آلمان، بلژیک، سوئد، نروژ، فنلاند، روسیه، مراکش، ایالات متحده آمریکا و خاورمیانه آغاز شده است و این بودجه هزینه خواهد شد، نام یا برند تبلیغاتی Spain Cares در کانون توجه قرار گرفته  و تمامی تمرکز بر روی این برند صورت خواهد گرفت.

 

برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

travel.sahelaftab.com

 02188656892

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.