ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

اخذ اقامت اسپانیا:96.7.20

اخذ اقامت اسپانیا:
اسپانیا مقصد طلایی گردشگری سلامت و درمان:

در اواخر دهه 90 میلادی دولت اسپانیا طرحی را با نام توریسم پزشکی تخصصی ( Scalpel Tourism)  تصویب کرد  و به گردشگران و افراد خارجی این اجازه را داد تا با ورود به این کشور از امکانات و زیر ساختهای قدرتمند شبکه بهداشت و درمان این کشور بهره مند شوند. آنها اعتقاد داشتند سامانه قدرتمند بهداشت و درمان این کشور اعم از بیمارستانها، کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی، داروخانه ها، شرکتهای تولید دارویی و … می توانند خواسته های مراجعه کنندگان را به نحو احسن تامین کنند و در عوض با ورود سرمایه های خارجی از این بخش به اقتصاد این کشور یاری رسانند. این گونه به نظر می رسد که طرح جامع و راهبردی گردشگری سلامت، درمان و پزشکی تخصصی به اصل لاینفک صنعت توریسم کشور اسپانیا بدل گردیده. دور از تصور نیست که اروپا به تنهای با 40% درآمد سالیانه از صنعت گردشگری سلامت در دنیا سهم عمده ای را به خود اختصاص داده است.( 24 میلیارد دلار)

اسپانیا با اختصاص دادن 15% از کل سهم ازاینصنعت به خود در رتبه 3 برترین کشورهای اروپایی فعال در صنعت گردشگری و سلامت قرار دارد. در این بین آلمان و انگلستان تنها رتبه های بهتر از اسپانیا را کسب کرده اند.

در اوایل هزاره جدید میلادی دولت اسپانیا باز هم محور گردشگری سلامت را بیش از پیش در دستور کار قرار داد تا آنجا که با حمایت دولت اسپانیا و با برگزاری سمینارها و کنفرانس های متعدد من باب گردشگری سلامت و درمان 5 شرکت معظم اسپانیایی در این زمینه متعهد شدند تا با حرکت پویا در این مسیر چرخه صنعت گردشگری مبتنی بر سلامت ، درمان و پزشکی تخصصی را بیش از پیش به جلو ببرند و مراجعه کنندگان بیشتر و به تبع آن سرمایه بیشتری را جذب اقتصاد اسپانیا گردانند.

 برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

travel.sahelaftab.com

 02188656892

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.