ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

اخذ اقامت اسپانیا:96.7.19

اخذ اقامت اسپانیا:
تنگه مونت ربی اسپانیا

سفر به کشوری مثل اسپانیا تنها به قصد دیدن مناطق تاریخی و اثار شگرف هنرمندان تاریخی و جاذبه های توریستی جدید نیست. برخی هدف از سفر به اسپانیا را دیدن جاذبه های طبیعی این شهر می دانند و به راستی باید به این همه شوق و دقت افرین گفت. اسپانیا از لحاط مناطق بکر و دیدنی طبیعی بی نظیر است.

یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی اسپانیا یک دره فوق العاده زیبا است که عبور اب در میان این دره مناظری را برای شما خلق خواهد کرد که بی شک غرق در حیرت خواهید شد و از نقاشی های خدا در این منطقه نمی توانید چشم بپوشانید.

دره یا تنگه مونت ربی یکی از منحصر به فرد ترین و زیباترین مناظر طبیعی جهان  است که با بازتاب نور خورشید بر چهنه ابی این دره نام اب های فیروزه ای را در این منطقه حقیقتی محض می بخشد. اب به قدری زلال و تمیز است که اصلا متوجه عمق اب و حرکت اب نمی شوید.

رودی که در این تنگه زیبا جاری است به نام نوگوراریبا گورچانا شناخته می شود که از مشهورترین رود های اسپانیا است. این رود در بین شکاف پر از خزه کوه های آراگون و کاتالونیا جاری شده تا لذت یک قایق سواری بی بدیل را برای گردشگران به وجود بیاورد.  البته به هیچ عنوان بدون داشتن قایق نمی توانید از این  تنگه عبور کنید. هر چند در دل کوه ها مسیری هم برای عبور پیاده ها در نظر گرفته و بصورت دستی ساخته شده است.

عرض این تنگه بیش از 20 متر نیست ، اطراف رودخانه پر است از درختان سر به فلک کشیده و صخره هایی که گویی با شما از شدت زیبایی سخن می گویند. ارتفاع کوه های اطراف این تنگه حدود 500 متر گشفته می شود. یکی از علاقه مندی های کوهنوردان در این دره عبور از صخره ها و مناطق صعب العبور کوه ها می باشد.رنگ فیروزه ای اب رودخانه با طبیعت سبز درختان و نمای سنگی کوه ها با رنگ های مختلف هر گردشگری را شیفته خود می کند.

انتهای این مسیر محل ورود اب به این تنگه می باشد که خروش و هیاهوی اب بی نظیر است. انچنان با شتاب اب ها خود را به صخره ها و دل کوه ها می زنند که گویی مشتاق ورود به این تنگه نفس گیر هستند. اگر به اسپانیا سفر کردید این مناظر را از دست ندهید.

اسمان این تنگه چه ابی باشد چه ابری باشد و چه بارانی هر کدام جذابیتی خاص دارد. در این دره پرندگان و حیوانات وحشی زیادی زندگی می کنند . انواع پرندگان کم یاب در دنیا مانند عقاب طلایی، خفاش ها، کرکس مصری ، دال  و … بر فراز این دره همواره در حال چرخش و دید زندن هستند. گویی انها هم از این مناظر خسته نمی شوند و هر بار دوست دارند این دره و رودخانه متلاقی شده را تحسین کنند.
برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

travel.sahelaftab.com

 02188656892

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.