ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

اخذ اقامت اسپانیا:

اخذ اقامت اسپانیا:

بارسلون پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر بخش خودمختار کاتالونیا و پس از مادرید پرجمعیت‌ترین و بزرگترین شهر اسپانیا به شمارمی آید.

بارسلون دومین مرکز تجاری اسپانیا لقب گرفته و  بندر بارسلون یکی از مجهز ترین بنادر تجاری در  اروپا می باشد .

شهر بارسلون یکی از غنی‌ترین شهرهای اسپانیا از لحاظ فرهنگی و مراکز مهم بازرگانی و صنعتی است و مرکز ایالت کاتالونیای اسپانیا می باشد.

این شهر دارای مجهزترین قطارهای سریع‌السیر و شبکه گسترده قطار زیرزمینی است و فرودگاه بین‌المللی بارسلون از اعتبار خاص جهانی برخوردار است. بارسلون شهری است که هر نوع گردشگری را با هر سلیقه به خود جذب می‌کند و به یکی از مقصدهای اصلی گردشگران تبدیل شده است . یکی دیگر از عواملی که بارسلونا را به شهری مشهور در دنیا تبدیل کرده می توان به تیم فوتبال بارسلونا و ورزشگاه نیوکمپ اشاره کرد.

خیابانهای بارسلونا نمایشگاه بزرگی از آثار هنری آنتونیو گائودی معمار معروف اسپانیایی می باشند که چشمان هر بازدید کننده‌ای را خیره می‌سازد.

صنعت توریسم یکی از قوی ترین منابع مالی در این قسمت از اسپانیا بوده و بارسلون پذیرای میلیونها گردشگر از سراسر دنیا می باشد.  با توجه به اقلیم مدیترانه ای ، فرصت های شغلی و مراکز علمی- دانشگاهی  بهترین گزینه برای سکونت می باشد.

از دیدنیهای شهر بارسلون  می توان به خیابان La Rambla ، کلیسای ساگرادا فاملیا ، پارک گوئل ،Casa Mila  ،موزه پیکاسو ، موزه دالی و باشگاه فوتبال FC  می توان به عنوان برجسته ترین جاذبه های بارسلونا اشاره کرد.

برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

estate.sahelaftab.com
02188656892

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.