ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

اسپانیا دومین کشور بزرگ توریستی دنیا :جاذبه های گردشگری شهر بارسلون

اسپانیا دومین کشور بزرگ توریستی دنیا

جاذبه های گردشگری شهر بارسلون

بارسلون یکی از تاریخی ترین و جذاب ترین شهر های اسپانیا می باشد که دارای 12 پارک تاریخی و آثار باستانی زیادی است . یکی از خوشبختی های مردم بارسلون بودن معماران و مهندسین نامی تاریخی در این شهر می باشد . دو معمار بزرگ به نام ها آنتونیو گائودی و لوئیز مونانز  از جمله این افراد می باشند که آثار بسیاری از این دو در شهر بارسلون ثبت جهانی شده است .

بارسلون از معدود شهر های دنیا است که مورد پسند همه نوع سلیقه و گردشگری می باشد  . از این جمله می توان کلیسای سالگراد فامیلیا  که از شاهکارهای فوق العاده سبک نئوگوتیک می باشد و آنقدر زیباست که همه را حیرت زده می کند  را نام برد یا موزه پیکاسو  که شاهکار های  هنرمند  جهانی پیکاسو را در خودجای داده است .

مرکز شهر قدیم باسلون به نام باری گوتیک هر چند در  اوخر قرن 19 و اوایل قرن 20 دچار تغییراتی شد اما هنوز آثار  قرون وسطایی و قدمت دار مربوط به رومی ها را می توان در آنجا به خوبی دید . بارسلون مهد موزه های دیدنی مانند موزه خوان میرو و موزه دریایی بارسلون می باشد و وجود ساختمان های زیبای تازه ساز و با معماری های بی نظیر وجهه شهر را با ترکیب قدیم آن در هم آمیخته و شهری رویایی را ایجاد کرده است .

در شهر بارسلون و در بین سال های 1885 تا 1950 معماری مدرنیزم کاتالان رواج زیادی پیدا کرد که همین موضوع باعث پیدایش آثار فراوانی با این سبک معماری در این شهر شد که بیشتر آنها در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده اند .  یکی از معماران معروف این سبک آنتونیو گائودی است که آثار او در تمامی نقاط شهر وجود دارد و به حق که معماری بی نظیر بوده است .  یکی از معروف ترین آثار او کلیسای نا تمام ساگرادا فامیلیا می باشد که در سال 1882 با هزینه های کمک های شخصی ایجاد شده بود . قرار است تا سال 2026 این بنا تکمیل شود .

 

برای  مطالعه ادامه مطلب به سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

 

 

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.