ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

برای پذیرش در دانشگاه های ایتالیا باید شرایط زیر را دارا باشید

 

برای پذیرش در دانشگاه های ایتالیا باید شرایط زیر را دارا باشید :

مدرک کارشناسی معتبر و مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات و فناوری ایران . یا گذراندن 12 سال تحصیلی تمام  تا قبل از صدور درخواست برای دانشگاه دریافت مدرک کارشناسی معتبر معادل و مورد تایید .

داشتن ریز نمرات مورد تایید سفارت ایتالیا در ایران و معدل سازی این نمرات با نظام تحصیلی در ایتالیا

داشتن مدارک شناسایی معتبر مانند گذرنامه و یا ترجمه شناسنامه

آشنایی با زبان مورد نظر ندریس دانشگاه و ارائه مدرک مورد نظر ( زبان ایتالیایی یا انگلیسی )

اما برای تحصیل در دوره دکتری تنها یکبار در سال دانشگاه های ایتالیا اقدام به صدور فراخوان می کنند / این دوره ها معمولا از نوامبر تا فوریه  آغاز می شوند و باید تا قبل از ماه مارس یعنی همان اسفند ماه درخواتس شما ارسال شده باشد .

برای پذیرش در مقطع دکتری دانشگاه های معتبر ایتالیا داشتن مدارک زیر الزامی است :

·         مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ایران و یا گذراندن 12 سال تحصیلی در ایران و دریافت مدرک کارشناسی معادل و همچنین دو سال برای دوره کارشناسی ارشد مورد تایید وزارت علوم .

·         ریزنمرات مورد ارزشیابی و همچنین تحقیقات و دانشنامه های مورد تایید سفارت ایتالیا در ایران و معادل سازی آنها با نظام تحصیلی دانشگاه های ایتالیا

·         مدارک شناسایی معتبر مانند گذر نامه و یا شناسنامه ترجمه شده .

·         داشتن سطح زبان مورد نظر انگلیسی یا ایتالیایی .

در دانشگاه های ایتالیا رشته های تحصیلی به دو زبان تدریس می شوند که البته همه رشته ها به زبان انگلیسی نمی باشند. در دانشگاه های طراز اول و بین المللی ایتالیا معمولا رشته های عمومی و پر طرفدار به هر دو زبان ارائه می شود هر چند دانش زبان ایتالیایی می تواند به شما کمک کند که دروس ارائه شده را با قیمت مناسب تر دریافت نموده و در هزینه های خود صرفه جویی نمایید .ضمن اینکه رشته هایی که به زبان ایتالیایی تدریس مس شوند طیف وسیع تری را در این کشور با توجه به اینکه زبان مادری آنها می باشد بیشتر است .


برای  مطالعه ادامه مطلب به سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

 

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.