ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

دهکده های :ساحلی ایتالیا

دهکده های ساحلی ایتالیا

کامولی (camogli)

یک دهکده زیبا و رویایی در کرانه های دریای مدیترانه که از نقطه نظر طبیعت و زیبایی کمبودی ندارد . در این دهکده کوچک خانه های بسیاری با رنگ و لعاب جالب وجود دارد ، اسکله دیدنی و فروشگاه های فراوان و رستوران های محلی با غذاهای سنتی و لذیذ دریایی و آب و هوای فوق العاده به همراه سواحل شنی تمیز همه و همه را در این دهکده می توانید تجربه کنید . در این دهکده میدانی بزرگ وجود دارد که مخصوص بچه های کوچک برای سرگرمی و بازی است و در اطراف این میدان هم کافه هایی ساحلی وجود دارد که قهوه های عالی ایتالیایی را می توانید بنوشید  و مناظر اطراف را تماشا کنید .

چفالو( Cefalu)

از شرق پالرمو تا این دهکده رویایی تنها یک ساعت فاصله وجود دارد . این دهکده در بین کوه ها و خطوط ساحلی احاطه شده و مناظر آن بسیار دیدنی و حیرت انگیز هستند . در میان طرفداران ساحل های با آفتاب عالی این ساحل بسیار پر طرفدار است . اگر در ایتالیا به دنبال حمام آفتاب می گردید بی شک یکی از بهترین گزینه های شما همین ساحل خواهد بود . در تابستان ها جمعیت زیادی به این ساحل آمده و از رستوران های سیسیلی و غذاهای محلی و همچنین گشت شبانه و تفریح های بی شمار آن لذت می برند .

مانارولا (manarola)

یکی از زیباترین و قدیمی ترین دهکده های ساحلی ایتالیا که در منطقه سنک تر واقع شده است دهکده ساحلی مانارولا می باشد . شهرت زیادی دارد و آن را مرهون تپه های سرسبز خود با باغ های تاکستان فراوان می باشد . راهپیمایی در این باغ ها و خطوط ساحلی زیبا نفس گیر است . این منطقه ، منطقه مناسبی برای  ماهیگیری می باشد و از این حیث هم حائز اهمیت است  . جالب است بدانید راهپیمایی در تپه ها و باغ های این منطقه آنقدر با حال و دلچسب است که به  نام ویا دل اموره یا مسیر عشق شهرت یافته است . چشم انداز این دهکده بخصوص در شب فوق العاده دیدنی و زیبا است و از نمونه های بی نظیر ساحلی در ایتالیا می باشد .

 

 

برای  مطالعه ادامه مطلب به سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

 

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.