ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

/تورین شهر دیدنی ایتالیا بیشتر آشنا شویم


با تورین شهر دیدنی ایتالیا بیشتر آشنا شویم

. تورین در ایتالیایی به معنای گاو نر کوچک می باشد .حال با ما همراه باشید تا کمی این شهر را بگردیم .

  • میدان سن کارلو

سن کارلو زیباترین و جذاب ترین میدان شهر تورین پر میدان و خیابان می باشد . دور تا دور این میدان پر است از ساختمان های سر به فلک کشیده محسور کننده تاریخی با سقف های جذاب و حیرت انگیز . در زیر هر سقف فروشگاهی قدیمی و زیبا وجود دارد که واقعا عالی هستند . در وسط این میدان هم مجسمه  دوک امانوئل فیلیبرت  قرار دارد که مربوط به سال 1838 می باشد .

 

  • کاخ کارینیانو

در حوالی میدان کستلو ساختمان مجلل و با عظمت کاخ کارینیانو را می توانید ببینید . این ساختمان به منظور گردهمایی افراد پارلمان ایتالیا در سال های 1861 تا 1864 تاسیس شد . در همین محل پادشاهی ایتالیا برای اولین بار رقم خورد .

 

  • موزه ملی اتومبیل

در شهر تورین به منظور نمایش قدرت اتومبیل سازی این شهر و پیشرفت روز  به روز این صنعت در شهر تورین نمایشگاهی مختص این کار بنا شده است . در این شهر انواع تولیدات خودرویی شهر تورین و سایر خودرو های کلاسیک به نام به نمایش گذاشته شده است و جایی بسیار غنی از اطلاعات اتومبیلی و جذاب برای علاقمندان این صنعت به وجود آمده است .

 

 

برای  مطالعه ادامه مطلب به سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

 

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.