ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

با تورین شهر دیدنی ایتالیا ?آشنا شویم


با تورین شهر دیدنی ایتالیا بیشتر آشنا شویم

. تورین در ایتالیایی به معنای گاو نر کوچک می باشد .حال با ما همراه باشید تا کمی این شهر را بگردیم .

  •  روستای قرون وسطی و پارک ولنتیو

‏پارک ولنتیو در حاشیه رودخانه این شهر یکی از سرسیز ترین و زیباترین مناطق گردشگری این شهر می باشد . در این پارک روستایی هم وجود دارد که مربوط به قرون وسطی می باشد . هنگام ورود به این روستا انگار که به دنیایی دیگر قدم گذاشته اید و زندگی متفاوت قرون وسطی را تجربه خواهید کرد .

  • موزه مصری

تنها در خود مصر و شهر قاهره می توانید چنین آثار ارزشمندی از مصر باستان را با چشم ببینید . کلکسیونی از آثار مختلف که ار سال 1824 جمع آوری شده است . این مجموع مرهون کاوش های سال 1824 در کشور مصر می باشد که در این کاوش ها مجموعا 5268 اثر پیدا شد و به این منطقه انتقال داده شد. از مهم ترین این آثار مجسمه خدایان مختلف مصر می باشد .

 

  • دروازه پالاتین

این دروازه در زمان رومیان ساخته شد و به عنوان ورودی اصلی شهر شناخته می شود . دروازه پالاتین (Porta Palatina)  محل تلاقی قسمت کهن شهر با قسمت مدرن شهر تورین می باشد . این دروازه از کم یاب ترین اثر های باقی مانده در ایتالیا از قرن یکم می باشد . در نزدیکی این دروازه سالن تئاتر باستانی شهر هر قرار دارد که با این دروازه  محل پارک باستانی تورین شده اند .

 

 

 

برای  مطالعه ادامه مطلب به سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.