ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

با تورین شهر دیدنی ایتالیا بیشتر آشنا شویم


با تورین شهر دیدنی ایتالیا بیشتر آشنا شویم

تورین شهری در شمال غربی ایتالیا  و مرکز استان تورینو می باشد.این شهر به عنوان اولین پایتخت ایتالیا در بین سال های 1861 تا 1865 بوده و چهارمین شهر پر جمعیت ایتالیا محسوب می شود و از نظر اقتصادی نیز دارای اهمیت بسیاری برای این کشور می باشد . تورین در ایتالیایی به معنای گاو نر کوچک می باشد .

تورین هر چند دارای اهمیت اقتصادی زیادی است و یک شهر صنعتی محسوب می شود  اما میادین و خیابان های بزرگ این شهر مملو از ساختمان ها و آثار قدیمی و باستانی و دیدنی که همواره در جذب گردشگر هم یکی از موفق ترین شهر های اروپایی محسوب می شود . از آنجایی که در سال های دور این شهر مرکز و پایتخت سلسله قدرتمند ساووس بوده و این سلسله رقابت زیادی با پاریس و وین داشتند بنابر این خیلی دور از ذهن نیست که برای آبادانی و شهرت و زیبایی شهر خودشان سنگ تمام گذاشته باشند .همین موضوع باعث شد ساختمان ها و بناها و دیدنی هایی در این شهر پایه گذاری شوند که امروزه از مهم ترین جاذبه های این شهر و کشور ایتالیا محسوب می شوند .

 

برای  مطالعه ادامه مطلب به سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.