ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

تورین شهر دیدنی ایتالیا بیشتر آشنا شویم


با تورین شهر دیدنی ایتالیا بیشتر آشنا شویم

. تورین در ایتالیایی به معنای گاو نر کوچک می باشد .حال با ما همراه باشید تا کمی این شهر را بگردیم .

 

  • کاخ سلطنتی

کاخ سلطنتی (Palazza reale)  یک کاخ بسیار کهن مربوط به پادشاهان ساووی بوده که در میدان پیاتزا کاستلو شهر تورین قرار دارد . شالوده اصلی این بنا در قرن 16 ریخته می شود ولی در قرن 17 این بنا به شکل امروزی خود در آمده و تغییراتی به سمت مدرنتر شده پیدا می کند . این کاخ پس از سال ها اقتدار به یک موزه دیدنی در سال 46 مبدل شد . از دیگر جاذبه های این کاخ می توان به باغ سلطنتی این کاخ اشاره کرد که در اطراف آن قرار گرفته و بسیار دیدنی است .

در یکی از قسمت های باغ همچنین می توانید موزه باستان شناسی این کاخ را ببینید  که محل نگهداری اشیاء باستانی ماقبل تاریخی و مربوط به رومیان باستان می باشد . شکوه و عظمت این کاخ آن را به یکی از دیدنی ترین آثار ملی ایتالیا مبدل نموده است . این کاخ همچنین جزئ آثار ثبت شده در میراث جهانی یونسکو می باشد .

  • کاخ مادام

کاخ بزرگ مادام (Palazzo Madama)قلعه ایدر قرن 13 بوده است که در قرن 15 با تغییراتی در آن به یک کاخ تبدیل می شود . این کاخ هم اکنون در مرکز میدان کاستلو واقع شده است . این کاخ امروز به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مورد استفاده قرار می گیرد و درون ان موزه  هنر های سنتی و قدیمی از تاریخ شهر تورین می باشد .

 

 

برای  مطالعه ادامه مطلب به سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.