ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

رینگ خونین رومی ها????/

رینگ خونین رومی ها

فیلم گلادیاتور و نمونه های زیادی از این فیلم را اگر دیده باشید حتما میدان های بزرگ ساخته شده برای مبارزه بین گلادیاتور ها و یا برده های به اسارت گرفته شده در این میدان ها را دیده اید . وجود این رینگ ها همانند آمفی تئاتر این روز ها برای پادشاهان و سرگرمی آنها و خانواده هایشان از اهمیت زیادی برخوردار بود هر چند جنایت ها و خون بی گناهان زیادی در این زمین ها ریخته می شد.

 یکی از با عظمت ترین و با شکوه ترین این آمفی تئاتر های باستانی کولوسئوم می باشد که ساختاری بیضی شکل دارد و در روم ایتالیا به عنوان پایتخت ایتالیا در زمان باستان تا کنون واقع شده است . این آمفی تئاتر در نوع خود بزرگترین و عظیم ترین سازه ایتالیایی ها می باشد . بیش از 50 هزار صندلی در این رینگ تعبیه شده بوده است و 80 ورودی دارد .

کلوسئوم به معنی جایگاه بزرگ می باشد و نام دیگر ان آمفی تئاتر فلاویوسی می باشد.

این آمفی تئاتر  در بین تپه های اسکوئیلین و به عنوان اولین و بزرگترین  آمفی تئاتر و رینگ رومی ها ساخته شد . سازه ای که تا به امروز بدترین و شدید ترین جنایت ها مانند کشتار بردگان و مسیحیان زیادی را شاهد بوده است . همانگونه که ذکر شده نبرد های خونین و تا پای جان از تفریحات بزرگان و شاهان و شاهزادگان رومی بود.هر ساله تعداد میلیون ها نفر تنها به شوق دیدار این بنای عظیم و حیرت انگیز وارد روم پایتخت ایتالیا شده و این بنا را از نزدیک مشاهده کرده و با یکی از خوفناک ترین سازه ها و بناهای دنیا از نزدیک آشنا شده و عکس ها و فیلم های زیادی به عنوان یادگار می گیرند .

برای  مطالعه ادامه مطلب به سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.