ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

ایتالیا- سرمایه گذاری خارجی

ایتالیا- سرمایه گذاری خارجی

 

در مقایسه با سایر همسایگان اروپایی ایتالیا سرمایه گذاری مستقیم خارجی کم تری را جذب می کند ولی با این وجود همچنان درسرمایه گذاری مستقیم جهانی دارای رتبه 18 در میان سایر کشور های جهان است. سرمایه گذاری مستقیم خارجی  به دلایلی مانند بحران اقتصادی اخیر اروپا کمی دچار بی ثباتی و بحران شدند ولی در ایتالیا در جریان همین بحران در طول سال های 2010 تا 2014 نرخ سرمایه گذاری خارجی حدود 0.7 رشد داشته است.

برنامه خصوصی سازی راه آهن عمومی و برخی دیگر از کسب و کار های دولتی در سال 2015 توسط دولت نرسی هم زمان با آزاد سازی بخش انرژی و بازار مخابرات  فرصت های خوبی برای سرمایه گذارای در ایتالیا فراهم آورد . در سال 2016 دولت برنامه صنعتی سه ساله ای را با نام اینداستریا 4 (Industria 4.0’) را تا سال 2020 را با هدف افزایش سرمایه گذاری خصوصی در تحقیق و توسعه با بودجه 24 میلیارد یورویی در دستور کار خود قرار داد. دولت ایتالیا همچنین در برنامه های خود کاهش مالیات بر سرمایه گذاری را تا سال 2017 قرار داده است.

سرمایه گذاری ایتالیا در خارج از این کشور رو به رشد است و این رقم بیشتر از سرمایه گذاری خارجی در ایتالیا است. به رغم اصلاحات اخیر گروه های مختلفی از جمله جرائم سازمان یافته در زندگی اقتصادی این کشور دخالت می کنند. سیستم مالیاتی و بروکراسی سنگین نیز جلوی رشد بیشتر سرمایه گذاری خارجی در این کشور را گرفته است. ولی با این وجود ایتالیا کشوری  بسیار شفاف در حوزه اقتصادی و  با جو مناسب برای سرمایه گذاری می باشد.


برای  مطالعه ادامه مطلب به سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

 

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.