ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک در کوستا دل سول

اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک در کوستا دل سول

کوستا دل سول:

این منطقه از  Nerja  تاGibraltar   (تنگه جبل الطارق) امتداد یافته است که از شرق به غرب این منطقه می توان به شهرهای  Torremolinos، Benalmadena ، Fuengirola ، Mijas ، Marbella ، Benhavis ،Sanpedro ، Estepona ، Sotogrande و Algeciras  را اشاره کرد.

انجام ورزشهای آبی مانند موج سواری ، جت اسکی و غواصی در سراسر این نوار ساحلی امکان پذیر است و تاریفا پایتخت موج سواری ، در این منطقه قرار گرفته و بهترین زمینهای گلف اروپا در این منطقه واقع شده است.

از دیگر جذابیتهای ورزشی این منطقه انجام ورزشهای زمستانی است که تنها با 90 دقیقه رانندگی در Sierra  Nevada  امکان پذیر است.

رستوران های بی نظیر با ارائه غذاهای مدیترانه ای و بین المللی ، موزیک، رقص فلامینگو ، مراسم گاوبازی و بسیاری از برنامه های تفریحی دیگر در تمام  این منطقه در دسترسند.

همچنین وجود مراکز خرید بسیاری که بزرگترین برندهای دنیا در زمینه لوازم خانگی ، مواد غذایی  و پوشاک را ارائه  می نمایند و میتوانند تمام نیازهای شما را برآورده سازند.

برای  مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.