ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

با تورین شهر دیدنی ایتالیا بیشتر آشنا شویم

با تورین شهر دیدنی ایتالیا بیشتر آشنا شویم

حال با ما همراه باشید تا کمی این شهر را بگردیم .

1-کاخ سلطنتی

کاخ سلطنتی (Palazza reale)  یک کاخ بسیار کهن مربوط به پادشاهان ساووی بوده که در میدان پیاتزا کاستلو شهر تورین قرار دارد . شالوده اصلی این بنا در قرن 16 ریخته می شود ولی در قرن 17 این بنا به شکل امروزی خود در آمده و تغییراتی به سمت مدرنتر شده پیدا می کند . این کاخ پس از سال ها اقتدار به یک موزه دیدنی در سال 46 مبدل شد . از دیگر جاذبه های این کاخ می توان به باغ سلطنتی این کاخ اشاره کرد که در اطراف آن قرار گرفته و بسیار دیدنی است .

در یکی از قسمت های باغ همچنین می توانید موزه باستان شناسی این کاخ را ببینید  که محل نگهداری اشیاء باستانی ماقبل تاریخی و مربوط به رومیان باستان می باشد . شکوه و عظمت این کاخ آن را به یکی از دیدنی ترین آثار ملی ایتالیا مبدل نموده است . این کاخ همچنین جزئ آثار ثبت شده در میراث جهانی یونسکو می باشد .

2-کاخ مادام

کاخ بزرگ مادام (Palazzo Madama)قلعه ایدر قرن 13 بوده است که در قرن 15 با تغییراتی در آن به یک کاخ تبدیل می شود . این کاخ هم اکنون در مرکز میدان کاستلو واقع شده است . این کاخ امروز به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مورد استفاده قرار می گیرد و درون ان موزه  هنر های سنتی و قدیمی از تاریخ شهر تورین می باشد .

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.