ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

تحصیل در ملبورن استرلیا

تحصیل در ملبورن  استرلیا

ملبورن به عنوان مرکزی برای تحصیل و تحقیق ، مد و ورزش ، جهانگریدی و فعالیت تجاری و صنعت در استرلیا شناخته می شود .جالب است بدانید ملبورن از دیدگاه مردم بهترین شهر برای سکونت در سال 2015 انتخاب شد و همیشه درهمه سال ها نامزد دریافت این عنوان می باشد . ملبورن زادگاه موسیقی و فیلم سازی  و سینما و همچنین رقص باله ، سبک امپرسیونیسم و انواع رقص های دیگر می باشد . ملبورن همچنین برای اولین بار در استرلیا در ملبورن شروع شد .

یونسکو ملبورن را به عنوان  مرکز ادبیات ، هنر خیابانی ، موسیقی و تئاتر می شناسد . قیمت مسکن در شهر ملبورن بسیار بالا است و دلیل آن رشد روز افزون جمعیت خود این شهر و همچنین ورود مهاجرین و دانشجویان زیاد به این شهر می باشد . دانشجویان این شهر باید حتی المقدور از خوابگاه های خود دانشگاه ها استفاده نمایند و بهتر است قبل از مسافرت به این شهر شرایط خوابگاه خود را تثبیت نمایند .

آب و هوای این شهر بسیار مطلوب است و خیلی به ندرت پیش می آید که هوا در این شهر به زیر 0 درجه سانتی گراد برسد و در گرم ترین شرایط هم نهایتا 28 درجه سانتی گراد را تجربه خواهد کرد و این به دلیل وجود آب و هوای  معتدل اقیانوسی د راین شهر می باشد .

ملبورن دانشگاه های مدرن و پیشرفته و مجهزی دارد و هر کدام از این دانشگا ه ها دارای رنکینگ های جهانی و با امکانات بالا برای هر رشته تخصصی می باشند . در ملبورن 6 دانشگاه مطرح وجود دارد که عبارتند از

1-  دانشگاه ملبورن

2-  دانشگاه موناش

3-  دانشگاه فناوری ملبورن RMIT که یک دانشگاه سلطنتی است

4-  دانشگاه لاتروب

5-  دانشگاه فناوری سوئین برن

6-  دانشگاه ویکتوریا

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.