ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

دهکده های ساحلی ایتالیا

دهکده های ساحلی ایتالیا

ایتالیا یکی از کشور هایی است که مناطق ساحلی و دهکده های ساحلی آن هم شهرت فراوان دارد . یکی از قویترین جاذبه های این کشور بی شک مناطق ساحلی و بکر این کشور بوده که عاشقان دریا و اقیانوس و سواحل آن را به راحتی شیفته خود خواهد کرد . در این مقاله قصد داریم تا زیباترین دهکده های ساحلی ایتالیا را با هم مرور کنیم هر چند ذکر تعدادی از این دهکده ها  باعث نمی شود تا منکر زیبایی سایر مناطق ساحلی این کشور بشویم .

کامولی (camogli)

یک دهکده زیبا و رویایی در کرانه های دریای مدیترانه که از نقطه نظر طبیعت و زیبایی کمبودی ندارد . در این دهکده کوچک خانه های بسیاری با رنگ و لعاب جالب وجود دارد ، اسکله دیدنی و فروشگاه های فراوان و رستوران های محلی با غذاهای سنتی و لذیذ دریایی و آب و هوای فوق العاده به همراه سواحل شنی تمیز همه و همه را در این دهکده می توانید تجربه کنید . در این دهکده میدانی بزرگ وجود دارد که مخصوص بچه های کوچک برای سرگرمی و بازی است و در اطراف این میدان هم کافه هایی ساحلی وجود دارد که قهوه های عالی ایتالیایی را می توانید بنوشید  و مناظر اطراف را تماشا کنید .

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.