ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

اردیبهشت پاریــــس!!

اردیبهشت پاریس

در ماه می پاریس میعادگاه هنرمندان و موسیقی دانان و خوانندگان مشهور دنیا می باشد و انواع فستیوال و نمایشگاه و کنسرت و موسیقی های زنده در این ماه در همه شهر دیده می شود و شهر شور و هیجان دیگری دارد . بهتر است اگر می خواهید از این دیدنی ها لذت ببرید همین امروز برنامه خود را بریزید و تا دیر نشده اقدام نمایید .

1-هاکی بر روی یخ

در ماه می بزرگترین رخداد ورزشی این شهر یعنی هاکی روی یخ برگزار می شود . همه ساله در این ماه علاقمندان و ورزشکاران زیادی از همه دنیا به این شهر مسافرت می کنند تا از این رویداد و مسابقه از نزدیک دیدن کرده و یا در آن شرکت کنند . این رقابت بین 16 کشور دنیا  و در 2 هفته برگزار می شود . این جریان و مسابقات از 5 می هر ساله آغاز و تا 18 ماه می ادامه می یابد . این مسابقات یکی از عوامل جذب گردشگر در ماه می  ، می باشد .

 

2-موزیک

 در ادیبهشت پاریس میزبان اجراهای اپرا در سراسر شهر می باشد که همگی برای علاقمندان به این اجراها رایگان می باشد . اما اصلا فکر نکنید که حضور در اجراهای اپرا ارزان و یا رایگان است .این به دلیل جذب گردشگر و ایجاد جاذبه بیشتر برای مسافران این شهر در این ایام می باشد .اما در پاریس و در این ایام درب تمامی یالن های اجرای زنده اپرا برای مسافران پاریس باز است و از شما استقبال خوبی خواهد شد .

 

3-نمایشگاه طراحی

یکی از خاص ترین و ویژه ترین رخداد هایی که در ماه می در پاریس برگزار می شود نمایشگاه طراحی این شهر می باشد که 12 روز به طول می انجامد . در این نمایشگاه از همه نقاط دنیا طراحان به نام  و مشهوری حضور به هم می رساند که از همه نقاط دنیا آمده اند . بهترین طرح های معماری و دکوراسیون و ...

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.