ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

ویزای کار فرانسه

ویزای کار فرانسه

دانشجویان دانشگاه های فرانسه در مقطع لیسانس به مدت 20 ساعت و در مقطع فوق لیسانس به مدت 30 ساعت در هفته اجازه فعالیت و کسب در آمد در این کشور را دارند . حال اگر افرادی که در این کشور تحصیل می کنند بتوانند کاری را پیدا کنند که صاحب کار او را بیمه کند و یا بتوانند با صاحب کار توافق نمایند که برای انجام کار شما را بیمه نماید پس از پایان تحصیلات می توانید به این واسطه درخواست اقامت کاری و زندگی در این کشور را داشته باشید .

اما برای اقامت کاری در کشور فرانسه می توان به شیوه های قانونی اقدام نمود . مثلا در بیشتر کشور های اروپایی یکی از متداول ترین و بهترین راه ها برای دریافت اقامت کاری سرمایه گذاری در راستای ثبت شرکت در آن کشور می باشد و فرانسه هم از این قاعده مستثنی نیست . با ثبت یک شرکت تجاری در کشور فرانسه و یا ثبت شعبه ای مستقل و یا وابسته در این کشور و به منظور توسعه فعالیت های اقتصادی و تجاری خود با این کشور می توانید در این کشور پس از چند سال درخواست اقامت بدهید مشروط بر اینکه تمامی قوانین و مقررات این کشور را در سال های فعالیت خود در این کشور رعایت کرده باشید و هیچ گونه مشکلات مالیاتی و حقوقی و سوابق منفی در کار شما رویت نشده باشد .

اما یکی دیگر از راه های ورود به بازار کار کشور فرانسه سرمایه گذاری در راستای راه اندازی یک حرفه ، مغازه ، شعبه و یا نمایندگی در این کشور می باشد . در واقع اگر به دنبال داشتن فعالیتی تجاری و اقتصادی در این کشور هستید که به واسطه آن هم بتوانید در این کشور اقامت دریافت نمایید بهترین راه سرمایه گذاری در این کشور می باشد .

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.