ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

دیدنی های هاوانا

دیدنی های هاوانا

کوبا کشوری فوق العاده زیبا با جاذبه های طبیعی و سواحل بی مانندی است که گشت و گزار در این کشور را همیشه فوق العاده می کند . بسیاری از آمریکایی ها و علاقمندان به سواحل زیبا و بکر حتی در اروپا برای داشتن یک تعطیلات در آب و هوا و مناطق عالی کشور کوبا را انتخاب می کنند . این کشور دارای زیستگاه های طبیعی و دست نخوره بسیار زیبایی می باشد که با تلفیق با ساختمان ها و آثار تاریخی بر جای مانده از سال ها مستعمره بودن این کشور به عنوان یک کشور دارای نعمت های گردشگری بی شماری می توان از آن یاد کرد و هر ساله هزاران نفر برای تماشای این سرزمین شگفت انگیز وارد این کشور می شوند .

اگر فیلم دزدان دریایی کارائیب را دیده باشید با پیچیدگی ها و رمز و رموز جزیره زیبای کارائیب تا حدودی آشنا شده اید . جزیره ای که دارای  گذشته ای درهم و مرموز و با فرهنگی کهن ترکیب شده و نماهای طبیعی بی نظیری دارد . این جزیره در نزدیکی هاوانا پایتخت کشور کوبا قرار دارد .

هاوانا که به عنوان میراث جهانی یونسکو هم ثبت شده در گذشته بندر نیروی دریایی اسپانیا بوده است . بافت قدیمی و زیبای این شهر در شمال شرقی این شهر واقع شده است و قدمتی مربوط به قرن 16 را با خود به همراه دارد . در خیابان های باریک و درهم این شهر می توان هنوز  دیوار های  دفاعی این شهر قدیمی را دید . در واقع این دیوار ها به دلیل هجوم بی شمار دزدان دریایی و برای دفاع از شهر در مقابل آنها ساخته شده بوده اند .

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.