ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

در خصوص بوداپست چه می دانید ؟

در خصوص بوداپست چه می دانید ؟

بوداپست یکی از زیباترین شهر های اروپایی و پایتخت کشور جذاب مجارستان می باشد که بزرگترین شهر این کشور هم محسوب می شود . شهر بوداپست  علی رغم اینکه پایتخت مجارستان می باشد به عنوان مرکز اصلی اقتصادی ، سیاسی و صنعتی این کشور نیز می باشد . بوداپست شامل دو بخس بودا و پست می باشد ، بودا در سمت راست کرانه باختری و پست در سمت خاوری این رود واقع شده است . مجارستان کشور نسبتا ارزانی در قیاس با سایر کشور های اروپایی می باشد و ان هم به دلیل واحد پولی این کشور می باشد . واحد پول مجارستان فورینت می باشد که معادل 13 تومان ایران است .

هر ساله شمار زیادی برای بازدید از جاذبه های تاریخی و گردشگری شهر بوداپست وارد این کشور شده و از آب و هوا و مهمان نوازی مجارستانی ها لذت می برند . این کشور حتی دارای دانشگاه ها و دانشکده های طراز اول دنیا نیز می باشد که همین موضوع باعث شده که بخصوص در سال های اخیر به عنوان مرکزی برای مراجعه افراد خارجی من الجمله ایرانی ها برای ادامه تحصیل شده باشد .

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.