ساحل افتاب

ساحال افتاب

ساحل افتاب

ساحال افتاب

نگاهی به برترین جزایر اسپانیا

نگاهی به برترین جزایر اسپانیا

اسپانیا همواره پر طرفدارترین کشور اروپایی در سال های اخیر بوده و سالیانه میلیون ها گردشگر وارد این کشور شده و از جاذبه های تاریخی و تفریحی این کشور بازدید می کنند . ولی شکی نیست که خیلی از این گردشگران اسپانیا را به دلیل جزایر زیبا و منحصر به فردش بازدید کرده و همواره به دنبال بازدید از بهترین سواحل این کشور می باشند . در این مقاله در تلاش هستیم تا با پر طرفدارترین جزایر کشور اسپانیا آشنا شویم :

1-جزایر بالئاری- مایورکا

در غرب دریای زیبای مدیترانه  مجمع الجزایر بالئاری واقع شده است که بسیار شهره هستند و مایورکا بزرگترین جزیره این مجمع الجزایر شناخته می شود . شهرت این جزیره به خاطر ریزورت ها ، کوه های سنگی آهکی و وجود غار های فوق العاده زیبا می باشد . ضمن اینکه این جزیره دارای بافت تاریخی هم می باشد  و سازه های زیادی در این جزیره وجود دارد که بافت شهر را حفظ می کنند و به سبک رومی و موریش هستند . پالما در مرکز این جزیره قرار دارد و در این شهر یک کاخ سلطنتی به نام آلموداینا و یک کلیسا متعلق به قرن 13 هم  وجود دارد که بر جاذبه های این جزیره افزوده است .

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.